Nakup domene za podjetja in posameznike
Na tisoče fizičnih oseb in seveda podjetij ter organizacij, se vsako leto odloči za nakup domene. Lahko se odločijo iz povsem osebnih oziroma nekakšnih hobi razlogov, saj bi jim nakup domene omogočil, da svoje ideje predstavijo širnemu svetu ali pa iz poslovnih razlogov, ko bi podjetje želelo preko interneta graditi svoj posel.
Nakup domene za podjetje je njihovo okno v svet
Nakup domene se je v teh časih pri marsikomu izkazal celo za pomembnejšega od telefonske številke. Še pred nekaj desetletji si kaj takšnega ne bi nihče mogel predstavljati, res pa je, da tudi danes še vedno marsikatero podjetje posluje predvsem na lokalni osnovi in za njih je telefon na prvem mestu. Še posebej, če delujejo na osnovi direktnega trženja, torej tako, da stranko pridobijo in potem z njo vzdržujejo osebne stike, organizirajo srečanja ali pa jo kličejo po telefonu. Vse več strank pa dandanes že ob prvem klicu želi, da jim ponudbo pošljete po elektronski pošti. V takšnem primeru se gre seveda najprej vprašati, kakšen vtis boste naredili pred stranko, če boste poslali svoje elektronsko sporočilo iz nekega brezplačnega e-poštnega predala, kot je Hotmail, G-mail ali pa s končnico vašega operaterja za internet. Po možnosti se zna vaš operater posloviti iz trga ali ga boste zaradi selitve ali konkurenčne ponudbe zamenjali, kar pomeni, da boste naslov zopet spreminjali. To pa na poslovne partnerje in stranke ne vpliva pozitivno.
Najprej je pomemben nakup domene
Tako se nakup domene, ki postane povsem vaša, še kako izplača in je na dolgi rok izjemna naložba. Nakup domene ni tako velik strošek, res pa je, da se tu zgodba komaj prične, kajti s tem se dobili zgolj ime na spletu ali za vašo elektronsko pošto, sedaj pa potrebujete še rešitev za gostovanje spletne strani. Zavedati se morate, da vsi ponudniki ne ponujajo vseh rešitev. Če imate namen graditi spletno trgovino, je najprej pomembno, katero platformo boste uporabili. Podobno velja spletno stran, vendar so tam ozadja veliko enostavnejša in jo lahko gosti skoraj katerikoli strežnik. Potem so pomembne še hitrosti strežnikov, količina podatkov, ki jih lahko shranite in podobno. Torej gre za veliko različnih reči, ki se morajo poklopiti ena z drugo, nakup domene pa je bil šele čisto prvi korak, ki ste ga naredili.
A po letu 2000 so zagotovo in dokončno minili časi, ko bi si lahko privoščili, da niste lastnik domene tudi vi. Nekateri jih imajo celo več, iz čisto poslovnih razlogov, da se lahko predstavljajo v različnih državah in pridejo do svojih potencialnih kupcev bolj lokalno, ali pa morda iz praktičnih razlogov, da si omogočijo predstavitev vsakega projekta ločeno, še posebej takrat, ko se projekti med seboj ne dopolnjujejo in bi se lahko kdo vprašal, kako se lahko eno podjetje ukvarja s toliko rečmi.
Preberite si tudi, kaj pridobite z nakupom .si domene.